سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

مزاياي كليدي استفاده از شيشه براي پارتيشن اداري

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

مزاياي كليدي استفاده از شيشه براي پارتيشن اداري

۳۴ بازديد

گزينه هاي مختلفي براي پارتيشن اداري در حال حاضر در دسترس هستند. يكي از انواع پارتيشن هاي اداري پارتيشن هاي شيشه اي است كه در ميان بسياري از صاحبان كسب و كار بسيار محبوب است. به استثناي زيبايي كه پارتيشن هاي شيشه اي ارائه مي دهند، مزاياي ديگري نيز وجود دارد كه مي توانند به پارتيشن هاي شيشه اي مرتبط باشند.
در اين مقاله، به برخي از مزايا استفاده از شيشه براي پارتيشن اداري نگاه خواهيم كرد تا به شما نشان دهيم كه چرا شما ممكن است مايل به استفاده از شيشه براي پارتيشن بندي دفتر خود باشيد.

 

پارتيشن-اداري

ميزان هزينه به اثربخشي پارتيشن اداري

اكثر مردم بر اين باورند كه پارتيشن هاي شيشه اي بسيار پرهزينه است. با اين حال، حقيقت اين است كه پارتيشن هاي شيشه اي در واقع بسيار مقرون به صرفه هستند، به ويژه اگر آنها را با هزينه راه اندازي ديوارهاي جامد ثابت مقايسه كنيد.

شيشه داراي تمايل زيادي براي جذب و مبحوس كردن نور است و از اين رو دكوراسيون داخلي دفتر شما احتمالا خيلي گرم خواهد بود. اگر چه هزينه نصب اوليه ممكن است زياد به نظر برسد، اما با در نظر گرفتن مزاياي آتي آنها خواهيد ديد، پارتيشن هاي شيشه اي در واقع بسيار مقرون به صرفه و موثر هستند.

سبك طراحي پارتيشن اداري

پارتيشن هاي شيشه اي بسيار متفاوت هستند اگرچه ممكن است به نظر يكسان باشند، هيچ دو پارتيشني در واقع يكسان نيستند. در حال حاضر تعداد زيادي از روكش ها در دسترس هستند كه به پارتيشن هاي دفتر شما يك ظاهر بسيار منحصر به فرد و زيبا مي بخشد.

با استفاده از انواع مختلف روكش ها، شما مي توانيد با هر يك از انواع شيشه هاي زير كار كنيد:

  • شيشه مات
  • شيشه مشبك
  • شيشه رنگي

با اين كار، شما قادر خواهيد بود تا فضاهاي خصوصي سفارشي را كه مي توانيد بدون نياز به مختل كردن كارآيي كل طبقه، با نام تجاري ايجاد كنيد. اين حتي در شلوغ ترين مناطق نيز قابل استفاده است.

نيازهاي نورپردازي

استفاده از ساختارهاي ديوارهاي صلب و ساخت سازه هاي غير متحرك منجر به تاثير منفي بر روشنايي هاي موجود در اطراف مي شود. اين بدان معني است كه با داشتن ديواره هاي صلب در محل، بايد به نصب يك منبع مصنوعي روشنايي كه ممكن است گران باشد، فكر كنيد.

از سوي ديگر، پارتيشن هاي شيشه اي مي توانند امكان نفوذ نور طبيعي را ايجاد كنند و بنابراين نياز به نصب نور مصنوعي را از بين مي برند.

دفاتر اداري مدرن

هنگامي كه حرف از مدرن سازي به ميان مي آيد، پارتيشن هاي شيشه اي راه حلي جديدي ارائه مي دهند. پارتيشن هاي شيشه اي هميشه مي توانند به دفتر كار شما يك جلوه مدرن و شيك بدهند مهم نيست كه طراحي دكوراسيون داخلي دفتر فعلي شما تا چه حد از كار افتاده و قديمي باشد، پارتيشن هاي شيشه اي با جادوي خود احساس دلپذير و معاصر بودن به آن مي بخشند.

تحقيقات نشان داده است كه بهره وري عمومي و خروجي يك دفتر با مدرنيزه شدن آن نسبت مستقيم دارد. همچنين مشتريان علاقه دارند كه به يك مكان زيبا و دلپذير به جاي يك ساختمان خسته كننده يا قديمي جذب شوند.

آلودگي صوتي

بسته به كيفيت شيشه اي كه براي پارتيشن بندي استفاده مي شود، مي توانيد صداي پس زمينه را از دكوراسيون اداري دفتر خود كاملا دور كنيد. برخي از پارتيشن هاي شيشه اي با استفاده از برخي از ساختارهاي دو جداره سخت، سخت تر مي شوند و عايق بهتري در برابر صدا نسبت به پارتيشن هاي ديواري استاندارد ايجاد مي كنند.

پارتيشن هاي شيشه اي با اختلاف يكي از بهترين گزينه ها براي پارتيشن هاي اداري هستند. اگر فردي هستيد كه تا به حال ارتباط نزديكي با همكاران خود در محل كار نداشته ايد، شايد زمان آن است كه از پارتيشن هاي شيشه اي براي نيازهاي اداري خود استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.