سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

استفاده از پارتيشن اداري براي تفكيك و تقسيم فضاي اداري خود

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

استفاده از پارتيشن اداري براي تفكيك و تقسيم فضاي اداري خود

۷۱ بازديد

پارتيشن اداري يا ديوارهاي اداري متحرك به همان اندازه كه به نظر ميرسند، ساده هستند؛ آنها درست مانند ديوارهاي مرسوم يا سازه گچي هستند، با اين تفاوت كه در هر زمان بدون نياز به تخريب هر چيزديگري قابل حركت هستند و همچنين پارتيشن دو جداره مزيت هاي بيشتري را نيز شامل مي شود. همچنين استفاده از پارتيشن اداري براي تقسيم و تفكيك فضاي شما، مزاياي ديگري را شامل ميشوند از جمله:

office-Partition

سهولت نصب

پارتيشن هاي اداري به طور كامل در خارج از محيط كار شما و در كارخانه ساخته شده و كاملا آماده ي نصب براي شما ارسال ميشوند. شما مي توانيد پارتيشن ها را در عرض چند روز و تقريبا بدون هيچ اختلالي در محيط كار خود آماده و نصب شده داشته باشيد. ديوار گچي براي ساخته شدن به چندين روز زمان و چند كارگر ساختماني نياز دارد.

انعطاف پذيري براي انتقال

از آنجا كه پارتيشن اداري در داخل محيط ساخته نشده اند، قابل جابجا يي در هر زمان مي باشند. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر 4 فضاي اداري كوچك داريد و نياز داريد كه طرح طبقه را تغيير دهيد تا 2 فضاي اداري بزرگتر و اتاق كنفرانس را ايجاد كنيد، مي توانيد اين تغيير را در يك دوره زماني بسيار كوتاه انجام دهيد. در صورت استفاده از ديوارهاي گچي ممكن بود به ماه ها زمان پيش از ايجاد اين تغيير نياز داشته باشيد.

طراحي متنوع

مواد متعددي وجود دارند كه مي تواند در پارتيشن اداري متحرك گنجانده شوند. پانل هاي شيشه اي ميتوانند براي ايجاد پارتيشن بكار گرفته شوند كه نور طبيعي را عبور ميدهند. شيشه همچنين اين مزيت را دارد كه در حين جداسازي ، توهم يكپارچگي را به وجود آورد. در طراحي دكوراسيون اداري مدرن و خلاق و يا براي سرگرمي، مي توانيد براي الهام بخشيدن به كاركنان، رنگ هاي مختلف و يا حتي صفحات سفيد را انتحاب كنيد. همه اين انتخاب ها در طراحي دكوراسيون اداري به راحتي در هر زمان در آينده ميتوانند تغيير داده شوند.

تاثيرگذاري در هزينه

در حالي كه پارتيشن هاي اداري متحرك ممكن است هزينه پيش پرداختي بالاتري داشته باشند، براي لحظه اي كه آنها را حركت مي دهيد، اين هزينه اضافي را جبران مي كنند. چرا؟ زيرا يك تيم نصاب مي تواند در مدت كوتاهي آنجا باشد تا آنها را حركت دهد. در صورت استفاده از ديوار ثابت، شما بايد مجوزهاي لازم را براي ايجاد تغيير بگيريد و يك خدمه ساخت و سازي براي ساخت ديوارها استخدام كنيد. اين هزينه هاي مخفي كه ممكن است درلحظه به آنها فكر نكنيد، به سرعت روي هم جمع شده و ساخت و سازديوار ثابت (گرانيت) را گرانتر كنند.

پايداري

اكثر عناصر پارتيشن اداري از مواد بازيافتي ساخته شده است و مي توانند در هر زمان از دفتر شما حذف شوند. آنها مي توانند تا زماني كه آماده ي استفاده مجدد از آنها هستيد ذخيره شوند. ديوار گچي قابل استفاده مجدد نيست؛ اگر شما بخواهيد ديوار گچي كه خراب شده و در محل دفن زباله قرار داده شده را دوباره به كار بگيريد، بايد دوباره از ابتدا شروع كنيد. مجموعه مكعب گروپ، مشاور شما در مورد پارتيشن اداري متحرك است. پارتيشن اداري فضاي شما را امروز تقسيم و تفكيك مي كنند، در حالي كه به شما اين آزادي عمل را ميدهند تا فردا طراحي دكوراسيون داخلي خود را تغيير دهيد.

طرح هاي طبقه اداري باز مي توانند به راحتي با اتاق هاي كنفرانس، فضاهاي هتل مانند، مناطق آموزشي و دفاتر خصوصي هماهنگ شوند، اين ها همگي به خاطر مزاياي استفاده از پارتيشن اداري نسبت به ديوارهاي ثابت است. اگر به يادگيري بيشتر و صحبت با يك متخصص علاقه منديد، مي توانيد با تيم حرفه اي مكعب گروپتماس بگيريد ….


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.