سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

فروش مبلمان اداري و نكاتي درباره آن

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

فروش مبلمان اداري و نكاتي درباره آن

۶۵ بازديد

خريد و همينطور فروش مبلمان اداري نيازمند آگاهي از نكاتي است كه با رعايت كردن آن از جانب خريدار و فروشنده باعث رضايتمندي دو طرفين مي‌شود. در ادامه مي‌خواهيم درباره اين نكات با شما صحبت كنيم.
براي مبلمان اداري ، مهم‌ترين قسمت نحوه قيمت‌گذاري آن است. فروش لوازم اداري بايد بر اساس كيفيت و كاربرد آن قيمت گذاري شود. براي اين مرحله نياز است استانداردهاي اجناس اداري قبل از فروش بررسي شود و بهترين قيمت آن براي مشتري در نظر گرفته شود. با اين حساب هر كالايي كه گران‌تر باشد، قاعدتا جنس بهتري ندارد.
حتما ضرب المثل “هرچقدر پول دهي، آش مي‌خوري” را شنيده‌ايد. امروزه مواردي در بازار وجود دارد كه مي‌تواند اين گفته را نقض كند. بنابراين بهتر است به اين ضرب المثل تكيه نكنيد و خودتان براي كالاي مورد نظر وارد تحقيق شويد. در اين صورت اگر با بررسي تمامي جوانب مبلمان اداري مورد نظر خود را خريداري كنيد، احتمال اين كه پس از خريد از كار خود پشيمان شويد، بسيار كم مي‌شود.

فروش مبلمان اداري

 

به چه نكاتي دقت كنيم؟

براي خريد مبلمان اداري بايد به بودجه خود دقت كنيد. اين مسئله به خصوص براي شركت‌هايي كه به تازگي مرحله تاسيس را پشت سر گذاشته‌اند، موضوع مهمي است. چرا كه بايد هر قدمي براي كارهاي شركت برمي‌دارند بسيار سنجيده باشد تا در حساب و كتاب كلي و مخارج شركت خللي ايجاد نكنند.
بسياري از فروشگاه‌ها براي قسمت فروش مبلمان اداري خود كارشناسان با تجربه‌اي را استخدام مي‌كنند تا بتوانند راهنمايي‌هاي درستي به مشتريان بدهند. آن‌ها بر اساس تجربه خود سعي مي‌كنند نيازهاي شما را براي اين خريد بسنجند و با سلايق شما آشنا شوند.
براي خريد مبلمان اداري به عنوان خريدار بهتر است كارايي مبلمان را براي دفتر اداري خود بسنجيد. وقتي بودجه شما براي خريد كالاها محدود باشد، اين موضوع حساسيت بيشتري هم پيدا مي‌كند. بنابراين از خريد كالاهايي كه كاربردي براي شما ندارند و تنها جنبه تزييني و تغيير دكوراسيون دارند پرهيز كنند. بسياري از اجناس در بازار هستند كه علاوه برا كاربردي بودن مي‌توانند تغيير مناسبي براي فضاي كاري شما ايجاد كنند. پس بهتر است براي خريد به سراغ چنين وسايلي برويد.

متناسب با نوع فعاليت اداري خريداري كنيد

يكي از مهم‌ترين نكاتي كه براي خريد مبلمان اداري بايد در نظر بگيريد اين است كه بر اساس نوع كاري كه در شركت انجام مي‌دهيد وسايل اداري را خريداري كنيد و در نهايت دكوراسيوني كه براي فضاي كاري خود مي‌چينيد گوياي كار و حرفه شما باشد.
براي مثال اگر حوزه كاري شما در زمينه فعاليت‌هاي حقوقي و امور وكالت است، بايد مبلمان رسمي‌تري خريداري كنيد. پيشنهاد ما خريد مبلمان راحتي با پارچه چرمي، كه بهتر است رنگ آن تيره باشد. البته از سبك‌هاي ديگري نيز مي‌توانيد براي دفتر حقوقي خود استفاده كنيد. در مقابل اگر حوزه فعاليتي شركت شما يك رسانه اينترنتي يا يك استارت آپ باشد بهتر است از رنگ‌هاي شادتري براي فضاي كاري خود استفاده كنيد. محيط‌ها و دكوراسيون خشك و بي‌روح براي اين شركت‌ها مي‌تواند از كارايي نيرو بكاهد. بهترين كار اين است كه براي شركت خود يك نيروي طراح دكوراسيون اداري استخدام كنيد و مراحل تغيير را با مشورت او پيش ببريد. خريد مبلمان اداري تنها يك بخش از تغيير دكوراسيون فضاي شركت شماست.
امروزه تنوع طرح‌ها و رنگ مبلمان اداري ممكن است ما را در لحظه خريد آن دچار سردرگمي كند. فروشندگان با مهارت بايد براي فروش مبلمان اداري دقت كنند كه وفاداري مشتري به شما مهم‌ترين موضوع سودآور براي شماست. چرا كه اگر مشتري از كيفيت اجناس و خدمات پس از فروش شما راضي باشد مي‌تواند براي خريدهاي بعدي هم به شما مراجعه كند. علاوه بر اين ممكن است كالا و خدمات شما را به ديگر دوستان خود هم معرفي كند. اين موضوع مي‌تواند تاثير زيادي بر روي افزايش فروش شما داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.