اگر صاحب كسب و كار باشيد حتما براي انتخاب مبلمان اداري شركت خود دچار سردرگمي شدهايد. كار سختي نيست اما بايد چند نكته را رعايت كنيد. اگر بپرسيد مبلمان اداري مناسب چه ويژگيهايي دارد قسمتي از اين كار را به خود شما ميسپارم. چرا كه در درجه اول و آخر تصميمگيرنده شما هستيد. اما پيشنهاد ميكنيم قبل از انتخاب و خريد اين مقاله را مطالعه كنيد.
خريد مبلمان اداري مناسب بر اساس مولفههاي مختلفي انجام ميشود. نوع دكوراسيون شما، نوع پارتيشن اداري ، متراژ فضا، رنگهاي به كار برده شده در فضا، تعداد مورد نياز، در نظر گرفتن نوع حرفه و … همگي براي خريد مبلمان بايد در نظر گرفته شود تا خريد شما انتخابي بي نقص از آب در بيايد. همچنين جنس روكش و راحتي مبلمان اداري نيز بايد توجه ويژهاي داشته باشيد. براي خريد مبلمان تنها به ظاهر آن بسنده نكنيد. اين كه تا چند سال فضاي دكوراسيون اداري شما را تحت تاثير قرار بدهد نكته مهمي است كه راحتي شما را در حين نشستن تضمين كند. زماني كه در محيط اداري خود احساس آرامش داشته باشيد، امكان پيشرفت شغلي و در نهايت سازمان شما بيشتر محقق ميشود. چرا كه ميز و مبلمان اداري از وسايلي هستند كه كارمندان همه روزه با آنها سر و كار دارند. پس اهميت مناسب بودن آن حرف كمي نيست. از همين رو پيشنهاد ميكنيم با افراد خبره در اين حوزه مشورت داشته باشيد.
انتخاب مبلمان اداري مناسب با بودجه شما
شايد فكر كنيد اين موضوع براي قدم آخر انتخاب است، اما من آن را نقض ميكنم. براي مثال اگر همه جوانب را هم در نظر بگيريد و تمامي ويژگيهاي يك مبلمان را بررسي كنيد و به مرحله تعيين قيمت برسيد كار برايتان كمي مشكل ميشود. فكرش را بكنيد كلي زمان صرف بررسي محصولات كردهايد و سپس در مرحله تعيين قيمت با مشاور به تفاهم نرسيد.
براي خريد هر وسيلهاي اولين قدم اين است كه بودجه نهايي خود را به فروشنده اعلام كنيد. با اين كار در زمان خود و افراد مشاور صرفهجويي ميكنيد. تنوع مدلهاي مبلمان در بازار به قدري زياد است كه شما بايد براي انتخاب خواستههاي خود، به ويژگيهاي آن الويت بدهيد. يكي از ويژگيهايي كه ميتوانيد آن را فيلتر كنيد مشخص كردن بودجه شماست. در اين صورت مشاور يا فروشنده با توجه به مبلغ پيشنهادي شما، گزينههايي را پيش رويتان ميگذارد.
براي اطلاعات بيشتر مقاله ” عوامل موثر در قيمت مبلمان اداري ” را بخوانيد.
بر اساس متراژ اتاق، مبلمان اداري را انتخاب كنيد
پس از تعيين مقدار هزينه قابل پرداخت، حال فضايي كه قرار است براي خريد مبلمان اداري مناسب اقدام كنيد را در نظر بگيريد. شما بايد بدانيد كه چه تعداد افراد روزانه در اين اتاق حضور خواهند داشت. حال بر اساس آن تعداد، چه مدل مبلماني را انتخاب كنيم كه از فضا بهترين استفاده را داشته باشيم. اگر در فضاي اداري شما، مبلمان فضاي زيادي را اشغال كنند براي جابجايي آن دچار مشكل ميشود. همچنين فرض كنيد در اين اتاق يك جلسه رسمي برقرار شود. مهمانان چگونه از بين مبلمان رد شوند؟ شايد لازم باشد مابين جلسه فردي از اتاق خارج شود، در اين لحظه همه مهمانان بايد جاي خود را تغيير دهند تا فرد بتواند از اتاق بيرون برود. اين كار جنبه زيبايي در كسب و كار حرفهاي شما ندارد.
مسلما در فضاي شركت وسايل ديگري نيز وجود دارد. حتما براي سازماندهي اسناد خود يك كمد داريد. ميز اداري كه معمولا وسط اتاق قرار ميگيرد خود فضايي را اشغال ميكند. شما بايد فضاي اين وسايل را نيز در نظر بگيريد.
براي آسان شدن راه، تمامي مراحل اين كار را به گروه مهندسي مكعب بسپاريد. كارشناسان با تجربه اين شركت تمامي جوانب را بررسي و بهترين پيشنهاد را به شما ميدهند.