سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

راهنمايي براي نگهداري پارتيشن اداري

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

راهنمايي براي نگهداري پارتيشن اداري

۵۶ بازديد

امروزه، استفاده از پارتيشن اداري مدولار در فضاي كاري بسيار محبوب شده‌اند. نصب آنها بسيار راحت است و مي‌توان با توجه به نيازهاي كاركنان آنها را به آساني تغيير داد. علاوه بر اين، فضايي شخصي مختص به هر فرد ايجاد مي‌كند تا علاوه بر حفظ حريم خصوصي، از حواس پرتي ديگر كاركنان نيز جلوگيري شود.طول عمر پارتيشن‌هاي اداري بستگي به نحوي استفاده و نگهداري از آنها دارد. اگر به خوبي از پارتيشن‌ها نگهداري كنيد، مي‌توانيد ساليان سال از يك پارتيشن اداري بدون از دست رفتن كيفيت آن استفاده كنيد. در اينجا يك سري پيشنهاد براي حفظ و نگهداري بهتر پارتيشن‌ اداري ارائه مي‌كنيم.


پارتيشن اداري

پارتيشن‌هاي با كيفيت بخريد

كيفيت، اثر مستقيم بر طول عمر پارتيشن‌ها دارد. مواد با كيفيت به‌ آساني شكسته نمي‌شوند و اگر قرار به تغيير دكوراسيون اداري و يا جابه‌جايي دفتر باشد مي‌توان مجددا از آنها استفاده كرد.
شركت‌هايي كه ترجيح مي‌دهند هزينه زيادي صرف خريد محصولات با كيفيت نكنند، مجبور خواهند شد هر چند سال يكبار پارتيشن‌هاي خراب را تعويض كنند. به همين ترتيب، با يكبار خريد پارتيشن‌هاي با كيفيت، مي‌توانيد از صرف هزينه‌هاي گزاف براي تعويض چندباره پارتيشن‌ها خودداري كنيد. به همين دليل بايد از خريد پارتيشن اداري بي‌كيفيت با هدف صرفه‌جويي در هزينه ها اجتناب كنيد.

كيفيت كار در زمان نصب

پارتيشن‌ اداري بايد به خوبي نصب شوند تا بتوان از پايداري و ايمني استفاده از آنها اطمينان حاصل كرد. همچنين اگر كار نصب به درستي انجام شود، درب ها گير نخواهند كرد. بنابراين مجبور نيستيد لولاها را جايگزين كنيد و يا كل چارچوب را پايي بياوريد و دوباره از اول نصب كنيد.  براي تضمين نصب، از نصاب حرفه‌اي كمك بگيريد. و هنگامي كه قصد تغيير دكوراسيون داشتيد هم باز از همان تيم‌هاي متخصص كمك بگيريد تا در هنگام جداسازي و نصب مجدد از بروز آسيب جلوگيري كنيد.

انبار كردن

هنگامي كه مي‌خواهيد دفتر خود را به محل ديگري منتقل كنيد يا ديوارهاي پارتيشن اضافي را انبار كنيد، بايد حتما دستورالعمل‌هاي تنظيم شده توسط سازنده را دنبال كنيد. بعضي از انواع پارتيشن‌ها را نبايد در يك مكان مرطوب يا تحت دماهاي شديد انبار كنيد، بايد آنها را به صورت عمودي نگه داريد و روي قطعات شيشه‌اي را بپوشانيد. گذاشتن آنها روي هم، مي‌تواند فشار زيادي به پارتيشن‌هاي زيرين وارد كند و باعث خسارت شود.

تميز كردن

پارتيشن هاي لمينيت را فقط بايد با استفاده از پارچه تميز، پاك كرد. مي توانيد براي تميز كردن گرد و غبار و لكه‌هايي كه پاك نمي‌شوند از يك پارچه مرطوب با مواد شوينده‌اي كه خيلي قوي نيستند استفاده كنيد. براي پنل‌هاي شيشه‌اي، از مايعات شيشه‌شور استفاده كنيد.

تعمير كردن

بيشتر ديوارهاي پارتيشني، به ويژه پنل‌هاي شيشه‌اي و چوبي را مي‌توان به سهولت تعمير كرد. به محض اينكه سطح پارتيشن ترك خورد بايد فورا آن را تعمير كنيد. در غير اين صورت، يك ترك ساده ممكن است در طول زمان بزرگ‌تر شود و به تمام پنل آسيب برساند و مسلما تعويض كل پنل پر هزينه‌تر از تعمير يك ترك ساده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.