جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

انواع پارتيشن اداري دو جداره

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

انواع پارتيشن اداري دو جداره

۳۳ بازديد

پارتيشن اداري دو جداره تمام شيشه قاب mdf


اين مدل از پارتيشن اداري معروف به پارتيشن شيشه اي است نصب و اجراي اين نوع مي تواند جايگزين خوبي براي ديوارها در يك محيط اداري مي باشد. تمامي مديران ترجيح مي دهند كه يك فضايي داشته باشند تا تبادل نور بين محيط هاي مختلف ‌, جلوگيري از پخش سر و صدا  ,تهويه مناسب و حفظ گرماي محيط حفظ گردد.

پارتيشن اداري دو جداره شيشه قاب mdf

 

 

 

پارتيشن اداري دو جداره mdf و شيشه

 
تقريبا نيمي از mdf و نيمي ديگر از شيشه ساخته مي شود مزيت هاي استفاده از mdf در پارتيشن اداري ابعاد مختلف و شكل پذيري آسان , تنوعات رنگ , سهولت در اجرا و همچنين قيمت مناسب نسبت به پارتيشن ها ي آلومينيومي است.

پارتيشن اداري دو جداره نصف mdf و نصب شيشه

 

پارتيشن اداري دو جداره آلومينيومي

 
اين نوع پارتيشن اداري داراي يك ساختار از جنس آلومينيوم است از مزيت هاي اين نوع پارتيشن مي توان به نصب سريع , زيبايي ,قابل تعويض بودن قطعات خراب شده ,درگير شدن فضاي كمتر و قابل جا به جا شدن راحت اشاره كرد همچنين اين نوع پارتيشن با تركيب ام دي اف تركيب زيبايي به محيط مي بخشد.

پارتيشن اداري دو جداره آلومينيومي

 

 

پارتيشن اداري دوجداره تمام mdf

 
پارتيشن اداري تمام mdf دو جداره داراي استحكام و عايق صوتي بالاست در اين نوع مي توانيد با تعبيه سيستم پرده از نظر ظاهري و هم از نظر حفظ حريم خصوصي امنيت محيط را تامين نمائيد تنظيم نور و كنترل ديگر كارمندان و ارتباط با محيط بيرون به راحتي انجام پذير است.

پارتيشن اداري دو جداره تمام mdf

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.