یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

انواع شیشه در پارتیشن شیشه ای

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

انواع شیشه در پارتیشن شیشه ای

۲۰ بازديد

شما می توانید از سه مدل شیشه در پارتیشن دفتر کار خود استفاده کنید:

  • شیشه شفاف
  • شیشه مات
  • شیشه طرح دار

هر کدام از این شیشه ها نوع خاصی از پارتیشن شیشه ای را می سازند و در فضاهای مختلف با توجه به نیاز و کاربری استفاده می شوند. این پارتیشن ها عبارتند از:

پارتیشن شیشه ای شفاف

از پشت پارتیشن شیشه ای شفاف، همه چیز قابل دیدن است! با این وجود نیاز عمومی افراد برای داشتن حریم شخصی را تامین می کند. نور به خوبی از آن عبور می کند و اگر دفتر کار کم نوری دارید، بهتر است از پارتیشن شیشه ای شفاف، برای تقسیم بندی فضا استفاده نمایید.

پارتیشن شیشه ای مات

نورگیری کنترل شده و فضای شخصی بیشتر، ویژگی های پارتیشن شیشه ای مات است. شیشه سکوریت پارتیشن، به روش سندبلاست مات شده و در کنار اسکلت آلومینیومی، ترکیب شیک و مدرنی را ایجاد می کند.

پارتیشن شیشه ای طرح دار

شما می توانید شیشه های پارتیشن شیشه ای خود را با طرح های مورد علاقه ی خود، طراحی کنید. این طرح ها هم به روش سندبلاست ایجاد می شود و می تواند با تکرار در فضای اداری شما، هارمونی زیبایی ایجاد کند. در ضمن امکان درج لوگوی شرکت یا هر المان مناسب دیگری هم بر روی این پارتیشن ها وجود دارد.

مزایای پارتیشن شیشه ای اداری

شرایط کار امروز به شکلی است که بهتر است طراحی دکوراسیون اداری کاملا انعطاف پذیر باشد. تغییر کاربری ها و تعداد پرسنل، ایجاب می کند که شرکت ها بتوانند خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند. در این میان پارتیشن شیشه ای به عنوان یک راهکار مناسب به وجود آمده تا ضمن ایجاد تعادل بین جداسازی ایستگاه کاری مدرن و حفظ تعامل و همکاری بین کارکنان، در صورت نیاز با چیدمان متفاوتی اجرا شود و نیازهای جدید شرکت را برآورده سازد. در این جا به برخی از مزایای پارتیشن شیشه ای اداری اشاره می کنیم:

بهره مندی از نور طبیعی

اگر می خواهید محیطی شاد و سرزنده داشته باشید و کارمندانتان در طول ساعات کاری، دچار خواب آلودگی و کسالت نشوند، بهتر است پیکربندی دفتر کار را با پارتیشن شیشه ای انجام دهید. نور از دیواره های شیشه ای عبور می کند و شرکت و سازمان شما روشن تر و بزرگ تر از آن چه هست به نظر می رسد.

زیبایی مدرن و شیک

پارتیشن شیشه ای که چارچوب آلومینیومی دارد، نه تنها به خوبی خود را با طراحی هر دفتر کاری تطبیق می دهد، بلکه باعث زیباتر شدن محیط می شود. هر نوع پارتیشن شیشه ای، جذابیت های مخصوص به خود را دارد و جلوه ی شیک و مدرنی به دفتر کار شما می بخشد.

حفظ حریم خصوصی

تحقیقات انجام شده در سازمان ها و شرکت ها نشان می دهد که کارمندان به فضای شخصی نیاز دارند. این فضا با توجه به شرایط دفاتر کار امروزی محدود است و پارتیشن شیشه ای می تواند به راحتی آن را برای کارکنان شما تامین کند. افزایش تمرکز و بهره وری پرسنل، از مزایای ارزشمند ایجاد حریم خصوصی است.

رشد تعامل و همکاری

دیوارهای جداکننده ی شیشه ای برخلاف دیوارهایی که از مواد سخت ساخته شده اند، امکان ارتباط بین افراد را در محیط کاری فراهم می سازند و کارکنان می توانند با همفکری و مشارکت بیشتری، وظایف شغلیشان را انجام دهند. به وسیله ی پارتیشن شیشه ای می توان فضاهای مناسبی برای جلسات و کار تیمی بین افراد ایجاد کرد و بهره وری را افزایش داد.

ایجاد فضاهای کاری انعطاف پذیر

شما برای تجارتتان به ایده های جدید و خلاقانه نیاز دارید و هر تغییر وضعیتی، شرایط مخصوص به خود را می خواهد. بهتر است در طراحی داخلی دفتر کار و تقسیم بندی فضا از پارتیشن اداری استفاده کنید تا در صورت نیاز، دیوارهای جداکننده قابل تغییر و جابجایی باشند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.