سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

پارتیشن هوشمند چیست؟

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

پارتیشن هوشمند چیست؟

۱۸ بازديد

یکی از جدیدترین محصولات در زمینه پارتیشن اداری، پارتیشن هوشمند است. با وارد شدن این پارتیشن‌ها به بازار تحولی عظیم در این صنعت ایجاد شده است.

پارتیشن هوشمند یکی از مدلهای پارتیشن اداری است که نسبت به سایر مدلهای مشابه دارای قیمت بالاتری است. این مدل از پارتیشن‌ها با استفاده از شیشه های هوشمند الکتروکرومیک ساخته می شوند و در مکان‌های مختلفی قابل استفاده هستند. اما دقت نمایید که پارتیشن‌های مورد استفاده در منازل با محصولات اداری دارای طراحی متفاوتی هستند.

قیمت پارتیشن اداری هوشمند نسبت به سایر محصولات متفاوت تر است. برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

میز اداری

پارتیشن هوشمند چیست؟

پارتیشن هوشمند یکی از انواع پارتیشن‌های اداری است که امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی را نیز دارا است. این پارتیشن ها به تازگی وارد ایران نیز شده اند و افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آنها در محیط های اداری و محل کار خود هستند. با وجود این که افراد زیادی علاقه مند به خرید پارتیشن اداری هوشمند هستند ولی کمتر کسی اطلاعات کاملی درباره این پارتیشن های اداری دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این پارتیشن نوظهور بیشتر آشنا شوید.

ساخت پارتیشن با شیشه هوشمند

پارتیشن‌های اداری از نوع پیشرفته و هوشمند نسل جدید هستند که با استفاده از شیشه‌های هوشمند ساخته شده اند. این محصول با قابلیت منحصر به فردی که دارد فضای بسیار جالب و زیبایی را در دکوراسیون اداره‌ها ایجاد کرده است. این محصولات به دلیل ظاهر شیک و مدرن خود فضای به روز تری را در یک اداره به نمایش می گذارند.

 

نحوه کارکرد پارتیشن های اداری هوشمند

در ساخت متریال به کار رفته در پارتیشن های اداری هوشمند مقداری کریستال مایع وجود دارد که به منظور تنظیم رنگ آن به حال مات می توان با استفاده از جریان برق  این کار را براحتی انجام داد. به عبارت ساده تر جریان الکتریکی باعث مات شدن کریستال مایع و به دنبال آن مات شدن رنگ شیشه می شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.