جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

6 فواید نصب پارتیشن اداری

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

6 فواید نصب پارتیشن اداری

۲۱ بازديد
  1. زیبایی شناسی را افزایش می دهد

تمرکز روزافزون بر طراحی فضایی زیبا و کاربردی است. طراحی عمدی به این معنی است که فرم و عملکرد برای ساختن فضایی زیبا ترکیب می شوند، فضایی که رفاه کارکنان را تشویق می کند، همکاری را افزایش می دهد و از مشتریان استقبال می کند. این فضاها تصادفی به وجود نمی آیند، آنها عمداً با انتخاب عناصری طراحی می شوند که هم نیازهای عملی و هم زیبایی شناختی شرکت و کارکنان آن را تکمیل می کنند.پارتیشن های اداری مدرن تا حد زیادی مسئول ایجاد این فضا هستند.

  1. حس مشارکت را ایجاد می کند

همانطور که هر شرکتی می داند، کمک به کارکنان برای ایجاد حس مالکیت در شرکت برای کارکنان راضی و فرهنگ مثبت شرکت ضروری است. پارتیشن های اداری مدرن به کارمندان این امکان را می دهد که حسی از فضای خود داشته باشند تا به تنهایی بی سر و صدا کار کنند در حالی که هنوز احساس می کنند با فرهنگ بزرگ شرکت مرتبط هستند.

پارتیشن‌های اداری مدرن به جای قرار گرفتن در یک اتاقک سنتی یا دفتر کار با دیوار خشک با ارتباط کمی با افراد دیگری در دفتر، به کارمندان اجازه می‌دهند فضایی را ایجاد کنند که متعلق به خودشان است و در عین حال بخشی از دفتر بزرگ‌تر هستند.

  1. ساختار و جریان ایجاد می کند

دفتر مفهوم باز در دفتر مدرن نیز ریشه دوانده است. با این حال، مشکل این طراحی این است که می‌تواند منجر به فضای گیج‌کننده‌ای شود که در آن کارکنان احساس می‌کنند با گزینه‌هایی برای محل کار غرق شده‌اند یا در ایجاد یک گردش کار در یک منطقه خاص مشکل دارند. در جایی که فضاهای کاری به وضوح مشخص نشده اند، سردرگمی می تواند وجود داشته باشد.

پارتیشن‌ اداری مدرن این امکان را فراهم می‌آورند که طراحی به مناطق خاصی که برای اهداف خاص در نظر گرفته شده‌اند شکسته شود و در عین حال جریان به فضا حفظ شود. کارمندان می توانند به طور یکپارچه بین فضاهای کاری خصوصی، مناطق مشارکتی و اتاق های کنفرانس حرکت کنند. احساس اینکه هر فضا یک هدف مشخص دارد می تواند به افزایش تمرکز و بهره وری کمک کند.

  1. گزینه های مقرون به صرفه را یکپارچه می کند

طراحی یک فضای اداری می تواند پرهزینه باشد. سرمایه گذاری در زیرساختی که دائمی است می تواند در صورت نیاز به پیکربندی جدید، بعداً مشکلاتی ایجاد کند. هزینه و ضایعات اضافی متحمل می شود زیرا دفتر تلاش می کند تا پلان کف خود را برای برآوردن نیازهای جدید خود تنظیم کند.

یک راه حل آسان برای این مشکل نصب پارتیشن های اداری مدرن از همان ابتدا است. بسیاری از سیستم های پارتیشن اداری قابل جداسازی هستند، به این معنی که می توان آنها را از مسیر خود حذف کرد و برای رفع نیازهای فعلی دفتر پیکربندی مجدد کرد. برای یک اتاق کنفرانس بزرگ‌تر، افزایش تعداد ایستگاه‌های کاری خصوصی یا یک فضای باز برای کنفرانس یا گردهمایی بزرگ، سیستم‌های پارتیشن جداشدنی انعطاف‌پذیری را بدون هزینه اضافی فراهم می‌کنند.

  1. راه حل های پایدار ایجاد می کند

پارتیشن های اداری مدرن به جای انجام بازسازی پرهزینه، راه حلی پایدار ایجاد می کنند که ضایعات و همچنین هزینه را کاهش می دهد. هنگامی که یک دفتر با دیوارهای سنتی تقسیم می شود، هر گونه بازسازی مقدار زیادی زباله ایجاد می کند که به محیط زیست آسیب می رساند و هزینه بیشتری را برای شرکت تحمیل می کند. پارتیشن های اداری مدرن به جای تخریب و بازسازی دیوارها، امکان تنظیم مجدد فضای اداری را در صورت لزوم فراهم می کنند.

  1. شکاف بین مفهوم باز و فضای اداری سنتی را پر می کند

در حالی که بسیاری از شرکت ها از ظاهر استاندارد مزرعه اطاقک خسته شده اند، برخی از آنها برای رفتن به یک طرح مفهومی کاملاً باز مردد هستند. پارتیشن های اداری مدرن به یک دفتر اجازه می دهد تا فاصله بین مسیر سنتی و پلان طبقه کاملا باز را پر کند.

سیستم‌های پارتیشن شیشه‌ای یک خط دید باز در سراسر دفتر ایجاد می‌کنند و نور طبیعی را به نفوذ در کل دفتر تشویق می‌کنند، اما همچنین امکان تشکیل فضاهای کاری خصوصی و مناطقی را که برای یک هدف خاص تعیین شده‌اند را فراهم می‌کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.