سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳

آشنایی با انواع پارتیشن اداری

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

آشنایی با انواع پارتیشن اداری

۲۳ بازديد

 همان طور که گفتیم پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که شما با دانستن هرکدام از آن ها میتوانید بهترین نوع پارتیشن را برای اداره ی خود انتخاب کنید تا علاوه بر حریم خصوصی کارکنان، زیبایی بینظیری به دفترکار یا اداره ی شما بدهد.

پارتیشن اداری تک جداره

اگر تصور میکنید به دلیل کوچک بودن متراژ فضا نمیتوانید از پارتیشن در اداره ی خود استفاده کنید کاملا در اشتباه هستید. پارتیشن اداری تک جداره به دلیل پروفیل های سبک و یک تکه بودن وزن سبکی دارد و از این پارتیشن ها بیشتر در محیط هایی استفاده میشود که فضای کوچکی برای استفاده از پارتیشن دارند. این پارتیشن ها به صورت ایستاده درون یک قاب قرار میگیرند. البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که این پارتیشن در محیط های بزرگ هم استفاده میشود اما بنا به دلایلی که گفتیم در محیط های کوچک هم استفاده میشود. این پارتیشن با انواع مختلف پارتیشن ها همچون پارتیشن اداری تک جداره آلومینیوم، پارتیشن اداری تک جداره شیشه، پارتیشن اداری تک جداره ام دی اف ترکیب میشود و در اداره ی خود میتوانید از این پارتیشن ها استفاده کنید.

 

پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن اداری دوجداره به دلیل مقاومت و استحکام بالا نسبت به پارتیشن اداری تک جداره، نیازی به ستون برای نصب این پارتیشن وجود ندارد و این پارتیشن به حدی مقاوم است که به راحتی روی زمین بدون اینکه نیازی به نگهدارنده باشد نصب میشود. در پارتیشن اداری دوجداره از دو عدد شیشه به فاصله ی کمی تشکیل شده است که به همین خاطر میتوان از پرده های کرکره ای در این پارتیشن استفاده کرد.
به دلیل اینکه در طراحی این پارتیشن بین پنل ها باز است از این قسمت برای عبور کابل های شبکه و یا سیستم استفاده میکنند. هزینه ی پارتیشن اداری دوجداره به دلیل اینکه دو عدد شیشه در این پارتیشن استفاده میشود قیمت بالا تری نسبت به پارتیشن اداری تک جداره دارد. این پارتیشن همانند پارتیشن تک جداره میتواند با انواع پارتیشن های دیگر همچون پارتیشن اداری دوجداری آلومینیوم، پارتیشن اداری دوجداره ام دی اف، پارتیشن اداره دوجداره شیشه ای ترکیب شود. اگر فضای بزرگی در اختیار دارید استفاده از این پارتیشن را به جای پارتیشن تک جداره ما به شما توصیه میکنیم.

 

پارتیشن اداری آلومینیوم

آلومینیوم فلز سبکی اما در عین حال مقاومت زیادی دارد به همین خاطر بیشتر ادارات از این پارتیشن استفاده میکنند. این نوع پارتیشن به دلیل رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است به همین دلیل باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود. این پارتیشن میتواند با پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی، پارتیشن اداری دوجداره آلومینیوم ترکیب شود.

پارتیشن تک جداره کلاف آلومینیوم به 3 نوع 6 میل، 16میل MDF و 16 میل لترون قابل اجرا است. پارتیشن اداری آلومینیومی شیشه ای یکی از پرطرفدار ترین نوع های پارتیشن است که در ادارات از این پارتیشن استفاده میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.