شايد شما هم از آن دسته از كارمندان باشيد كه تمام برنامه ريزي هفتگي شما به سركار رفتن و به خانه برگشتن ختم شود. اين يك ريتم يكنواخت زندگي است كه به زودي ميتواند شما را خسته كند. المانهاي يك اداره شامل ميز و صندلي، مبلمان با سبكهاي مختلف، ميز پذيرش و … است. هر كدام از اين المانها ميتواند بر روي ميزان انرژي كارمندان تاثير بگذارد. در ادامه ميخواهيم درباره تاثير مبلمان اداري مدرن با شما صحبت كنيم.
امروزه نوع فعاليت سازمانها بسيار متفاوت شده است. شغل خودتان را با نسل قبل مانند زمان پدرتان مقايسه كنيد؛ شباهت زيادي با هم از نظر تفكر سازماني ندارد. سازمانها ديگر كمتر سلسله مراتبي عمل ميكنند و ترجيح ميدهند همه در يك سطح بتوانند تواناييهاي خود را نشان دهند.
نوع و روش ارائه كار هم با گذشته متفاوت شده است. بسياري از شركتها ترجيح ميدهند بنا به دلايلي نيروي دوركار استخدام كنند. اما هنوز هم كار كردن افراد در كنار هم ميتواند مزايايي هم داشته باشد.
براي بهبود شرايط و حركت به سمت هدف سازماني لازم است فضايي كه كارمندان در آن در حال كار هستند با پويايي آنها مطابقت داشته باشد تا بتواند پتانسيلهاي كارمندان را به حداكثر رساند.
تاثير مبلمان اداري مدرن بر كسب و كار
مبلمان اداري بخش اساسي يك شركت است. مبلمان نه تنها به عنوان اصليترين نياز يك دفتر بلكه به عنوان هويت يك فضاي كاري در نظر گرفته ميشود. با سبك و ظاهر مبلمان اداري، مردم و صاحبان كسب و كار ديگر كه با شركت شما مراجعه ميكنند، ميتوانند در مورد اصل تجارت شما قضاوت كنند.
نه تنها شركاي تجاري شما و مشتريان، بلكه كارمندان شما نيز به دكوراسيون مناسب شركت افتخار خواهند كرد. آنها اگر محل كار كاملا مبله باشد احساس راحتي بيشتري دارند و پرانرژي به نظر مي رسند.
شايد برايتان عجيب باشد، اما نتيجهها نشان داده اتاقي با كليه امكانات مدرن براي كنفرانسها باعث افزايش ارتعاشات مثبت با كارمندان و در نتيجه فرصتهاي رشد بي حد و حصر ميشود. در واقع به طور كلي فضاهاي كاري مدرن ميتواند به رها سازي ذهن يك كارمند و خلاق شدن آن كمك كند. شايد تصور كنيد كه اين كار براي شما هزينه زيادي در پي خواهد داشت كه تمامي مبلمان اتاقها و بخشهاي مختلف سازمان را تغيير دهيد. راههايي وجود دارد كه طراحان دكوراسيون اداري ميتوانند با كمترين هزينه و با توجه به بودجه شما آنها را اجرا كنند كه در نهايت شما با يك دكوراسيون مد روز در شركت خود روبرو شويد.
ظاهر و راحتي فضاي كاري براي بسياري از كارمندان در اولويت قرار دارد. بنابراين اگر ميخواهيد يك تيم حرفهاي داشته باشيد به ميزان راحت بودن و مد روز بودن فضاي كاري شركت هم دقت داشته باشيد.
چرا سبك مدرن را در فضاي كاري انتخاب كنيم؟
يك چيدمان مناسب و فضاي اداري مدرن، تصور ايده آلي در كسب و كار شما ايجاد ميكند. با انتخاب مبلمان اداري مدرن ، دفتر شما را به عنوان يك محل كار شيك و داراي فرهنگ كار مدرن به تصوير ميكشد. مدرن كردن ظاهر دفتر كاري شما راهي عالي براي تحت تاثير قرار دادن مشتريان بالقوه است، زيرا اين امر منعكس كننده تفكر رو به جلو در دنياي روز، حركت جسورانه و ايدههاي خلاقانه شماست.
معمولا مبلمان اداري مدرن ظاهر ساده و البته با كاربرد مناسبي هستند. آنها مطابق با سليقه و مد روز ساخته ميشوند و با دكوراسيون شما يك معجزه به پا ميكنند.
براي خريد مبلمان متناسب با دفتر اداري خود بهتر است با يك طراح دكوراسيون باتجربه صحبتي داشته باشيد. كارشناسان گروه مكعب به شما كمك ميكنند تا بهترين انتخاب را براي دكوراسيون شركت خود داشته باشيد.