پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد كمد بايگاني ريلي

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

راهنماي خريد كمد بايگاني ريلي

۲۴ بازديد

با وجود تشويق افراد به استفاده از فضاي ذخيره سازي ديجيتالي اما باز هم شركت‌هايي هستند كه اطلاعات خود را بر روي كاغذ نگهداري مي‌كنند. بسته به نوع كاري كه دارند، ميزان ثبت اطلاعات بر روي كاغذ متفاوت است. ممكن است پس از چند سال زونكن‌هاي زيادي فضاي اتاق شما را اشغال كرده باشد. اهميت نگهداري از اسناد براي شما آن‌قدر مهم باشد كه نتوانيد آن‌ها را دور بريزيد. بايگاني كردن اطلاعات نياز به زمان و دقت كافي دارد. دسته بندي كردن اطلاعات براي مواقعي كه نياز به آن داريد، كار مهمي است. در اين مقاله مي‌خواهيم كمي راجع به كمد بايگاني ريلي از محصولات مبلمان اداري صحبت كنيم.
اين يك سيستم بايگاني مدرن است. زيرا با قرار گرفتن ريل در زير اين كمد، امكان جابجايي آن و كنار هم قرار دادن كمدها را خواهيد داشت. شما با اين ويژگي دسترسي آسان‌تري به اسناد و زونكن‌ها خواهيد داشت.
استفاده از كمدهاي ريلي كاري مقرون به صرفه است. زيرا با خريد اين كمد، فضاي كمتري براي بايگاني كردن اسناد خود لازم داريد. در واقع شما از فضاي كوچك، يك استفاده بهينه خواهيد كرد. مي‌توانيد رنگ اين كمدها را متناسب با رنگ مبلمان و ميز اداري خود انتخاب كنيد تا قدم ديگري هم براي زيبا سازي دكوراسيون خود برداريد.
شما به راحتي مي‌توانيد اسناد و مدارك خود را در قفسه‌ها پيدا كنيد. بر روي كشوها برچسب مخصوصي قرار دهيد كه با نگاه كردن به آن محتويات داخل آن را به راحتي آگاه شويد. اين كار باعث مي‌شود با سرعت بيشتري به مدارك مورد نظر خود دسترسي پيدا كنيد. اما قفسه‌هاي بايگاني انواع مختلفي دارد. قفسه بايگاني ريلي اتوماتيك هوشمند، قفسه مكانيكي ريلي، قفسه ريلي برقي-الكترونيك، قفسه ريلي تركيبي. شما بر اساس نياز و متراژ فضاي مورد نظر خود بايد يكي از اين مدل‌ها را انتخاب كنيد.

راهنماي خريد كمد بايگاني ريلي

ويژگي كمد بايگاني ريلي خوب

اطلاعاتي كه به مرحله بايگاني مي‌رسد حتما از درجه امنيت بالايي برخوردار مي‌شود. به همين منظور اين كمدها معمولا داراي قفل هستند تا شما از اطلاعات خود به خوبي مراقبت كنيد تا دسترسي باقي كاركنان شركت به آن‌ها محدود شود. پس در درجه اول براي خريد كمد بايگاني ريلي به امنيت آن فكر مي‌كنيم تا افشاي راز صورت نگيرد.
يكي ديگر از ويژگي‌هاي خريد خوب براي كمد بايگاني، مقاومت آن در برابر ضربه و رطوبت است. شما ممكن است يك كمد را تا چند سال در فضاي كاري خود نگه داريد. بنابراين لازم است هزينه‌اي كه براي خريد كمد مي‌پردازيد، به صرفه باشد.
كمد انتخابي شما بايد داراي طبقه‌بندي‌هاي مناسب باشد. ممكن است اين طبقه‌بندي به صورت كشو باشد و يا قفسه. به هر حال بايد فضاي كافي براي قرارگيري زونكن‌ها داشته باشد. بهتر است كمدهاي اداري داراي چرخ باشند تا در مواقع لزوم به راحتي آن‌ها را جابجا كنيد. همچنين چرخ‌هاي آن داراي ضامن‌هايي باشد كه در جاي خود ثابت شوند. با اين كار از تكان خوردن و جابجايي كمد جلوگيري مي‌شود.

كمد بايگاني ريلي با چه جنسي سفارش دهيم؟

كمدها با جنس‌هاي متنوعي در بازار آماده فروش هستند. اما شما با توجه به بودجه، سليقه و كاربرد آن‌ها مي‌توانيد يك سفارش منحصربه‌فرد داشته باشيد. بياييد كمي با متريال‌هاي كمد آشنا شويم.
كمدهاي فلزي محكم و با دوام هستند. اجازه عبور رطوبت به داخل را نمي‌دهند. اما در رنگ‌هاي محدودي توليد مي‎شوند. بنابراين اگر رنگ اين كمدها چندان براي شما فرقي نداشته باشد مي‌توانيد كمدهاي فلزي در رنگ‎هاي سفيد، خاكستري و مشكي داشته باشيد.
كمدهاي چوبي طرفداران زيادي دارد. در طرح‌ها و رنگ‌هاي متنوع ساخته مي‌شوند و به راحتي با دكوراسيون اداري شما قابليت ست شدن دارند. در مواقعي كه هماهنگي بين وسايل براي شركت شما مهم باشد مي‌توانيد از اين نوع كمدهاي ريلي سفارش دهيد. نوع ديگري از كمدهاي بايگاني هستند كه از جنس پلاستيك ساخته مي‌شوند. مقاومت قابل قبولي دارند اما دوام زيادي براي زونكن‌هاي زياد ندارند. اين مدل از كمد در طرح و رنگ متنوعي ساخته مي‌شود اما براي فضاهاي بزرگ اداري مناسب نيستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.