چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بررسي و خريد بهترين پارتيشن اداري

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

بررسي و خريد بهترين پارتيشن اداري

۱۷ بازديد

پارتيشن‌ها به منظورهاي خاصي در فضاها نصب مي‌شوند. اما در اماكن اداري معمولا براي ايجاد سكوت استفاده مي‌شوند. درست است كه زيبايي محيط هم براي مديران و كارمندان مهم است. در واقع مي‌توان براي فضاي كاري خود پارتيشن‌هايي را انتخاب كرد كه علاوه بر داشتن زيبايي، كاربردي هم باشد. اما بهترين پارتيشن اداري براي فضاي كاري ما كدام است؟ براي دانستن چنين موضوعي بايد با انواع مدل‌هاي پارتيشن آشنايي داشته باشيم. سپس با توجه به بودجه و فضا و سليقه خود اقدام به خريد آن كنيم.
انتخاب پارتيشن‌هاي اداري بايد هوشمندانه باشد. يكي از عواملي كه بر زيبايي فضاي كاري تاثير مي‌گذارد وجود پارتيشن‌هاست. شما مي‌توانيد آن‌ها در رنگ‌هاي مختلف سفارش دهيد و با دكوراسيون خود هماهنگ كنيد. همچنين مي‌توانيد درخواست دهيد كه لوگوي سازماني شما بر روي پارتيشن اداري تراشيده شود.

خريد بهترين پارتيشن اداري

تشخيص بهترين پارتيشن اداري

اين كه چه نوع پارتيشني براي فضاي كاري ما مناسب است نياز به دقت و تحقيق دارد. بهتر است براي انتخاب بهترين پارتيشن به ماهيت شغلي خود توجه كنيم. امروزه سبك‌هاي متنوعي در طراحي دكوراسيون ارائه شده‌اند اما همه سبك‌ها مناسب دفتر كار شما نيستند.
براي ساخت پارتيشن‌ها از فلز، چوب و شيشه استفاده مي‌كنند. هر كدام از اين مواد بسته به انتخاب شما مي‌تواند تغيير كند. حتما در شركت‌هايي مشاهده كرده‌ايد كه جنس پارتيشن آن‌ها از جنس شيشه است. شيشه‌هاي شفاف نور را از خود عبور مي‌دهند و همچنين حس تعامل را بين كارمندان بيشتر مي‌كند. نكته ديگر براي استفاده از اين جنس پارتيشن نظارت آسان بر حضور افراد در بخش‌هاي ديگر است. اما اين تمام ماجرا نيست. اگر دفتر كار شما به خوبي در معرض نور خورشيد باشد، انتقال نور به تمامي سالن يك فرصت خوب است. شما با پارتيشن شيشه‌اي مي‌توانيد از اين نور استفاده كنيد.
اما جنس‌هاي فلزي و چوبي از نوع شيشه مقاوم‌ترند. البته شما مي‌توانيد تركيبي از آن را سفارش دهيد. براي مثال برخي از پارتيشن‌ها هستند كه قسمت پاييني آن از جنس چوب و قسمت بالاي آن از شيشه ساخته شده است. اگر فضاهاي مختلف در شركت شما بايد به صورت امنيتي باشد، بهتر است از پارتيشن‌هاي چوبي استفاده كنيد. چرا كه آن‌ها ديد را محدود مي‌كنند. اما اگر خواستيد از پارتيشن شيشه‌اي استفاده كنيد مي‌توانيد نوع مات آن را سفارش دهيد تا اين مشكل را حل كنيد. براي اطلاعات بيشتر مقاله درباره انواع پارتيشن ها مقاله ” آشنايي با پارتيشن تك جداره و دو جداره ” را بخوانيد.

انتخاب پارتيشن اداري براي تفكيك فضا

يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مثبت داشتن پارتيشن اداري، قسمت بندي فضا است. براي اين قسمت بندي نياز است بدانيد چه ميزان فضايي را به اطراف اختصاص دهيد. بنابراين لازم است در ابتدا نام گروه‌ها و افرادي كه قرار است با هم در يك محيط مشغول همكاري شوند را ليست كنيد. سپس بسته به متراژ و فضايي كه قرار است توسط تيم‌ها اشغال شود را مشخص كنيد.
پس از اين مرحله بايد با كارشناسان طراحي دكوراسيون مشورت كنيد. آن‌ها نمونه‌هاي زياد پارتيشن را بر اساس كاربرد براي شما معرفي مي‌كنند. سپس بايد با بهترين پارتيشن اداري براي دفتر كاري خود را انتخاب كنيد. كه هم قيمت آن مناسب و هم كاربرد آن براي شما مفيد باشد.
امروزه بسياري از شركت‌ها بنا به دلايل مختلف مجبور به اجاره يا خريد سالن‌هاي بزرگ مي‌شوند. اما با اضافه شدن پوزيشن‌هاي مختلف به تيم آن‌ها و شلوغ شدن دفتر كاري، نظم و تمركز باقي كارمندان از بين مي‌رود. بالا بودن هزينه بازسازي مديران را از اين كار منصرف مي‌كند. بنابراين در چنين مواقعي خريد و نصب پارتيشن‌هاي اداري بهترين تصميم براي آن‌هاست. با اين كار به راحتي فضاي داخلي را تفكيك مي‌كنند و همچنين ديگر از هزينه ساخت و ساز و مشكلات آن آسوده خاطر مي‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.