پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

نكاتي براي انتخاب مبلمان اداري مدرن

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

نكاتي براي انتخاب مبلمان اداري مدرن

۲۰ بازديد

يك طراحي مدرن در محيط كار نيازمند وجود مبلمان اداري مدرن هم هست. وجود وسايل مدرن، محيط كار به روزي براي شما ايجاد مي‌كند. به اين ترتيب كه اگر فردي براي اولين بار به شركت شما مراجعه كند، اين حس در او ايجاد مي‌شود كه علم و روش‌هاي شما در كار مدرن و به روز است و نبايد از شما توقع فكر سنتي و قديمي را داشت. چشم انسان در اولين ديدار، انرژي و حس‌هاي را در ذهن ثبت مي‌كند كه ممكن است به صورت باور براي شما پديدار شود.
اما كلمه مدرن در دكوراسيون به چه معناست؟ به طور كلي مدرن كلمه‌اي لاتين است كه امروزه ما در زبان فارسي بسيار از آن استفاده مي‌كنيم. اين كلمه به معني تازه مد شده و جديد است. دكوراسيون مدرن داراي نشانه‌هايي از مد روز بودن است. يعني با نگاه كردن و استفاده از وسايل متوجه تكنولوژي به روز در اين فضا شويد. اما مبلمان اداري مدرن چيست؟ اين مبلمان هم علاوه بر طراحي به سبك روز و ظاهري ايده‌آل، ارگونومي لازم را هم داشته باشد. در واقع به تمامي جوانب استاندارد بودن آن توجه شده باشد.
تفاوتي كه اين سبك در دكوراسيون با ديگر سبك‌ها دارد اين است كه تاريخ انقضا دارد! يعني مبلماني كه ما تا به امروز به آن مي‌گفتيم مدرن، كم كم مورد پسند و انتخاب افراد قرار نمي‌گيرد. بنابراين در زمان انتخاب مبلمان اداري بايد از انتخاب خود مطمئن باشيد تا پس از مدتي دلتان را نزند و مجبور شويد دوباره هزينه‌اي را قبول كنيد.

مبلمان اداري مدرن

انتخاب مبلمان اداري مدرن براي دفتر كار خود

براي يك انتخاب صحيح بايد همه جوانب را بسنجيد. براي مثال حتي به طرح و رنگ لوگوي سازماني خود دقت كنيد، شايد توانستيد يك طرح جالب براي سفارش مبلمان آماده كنيد. طرحي كه مختص سازمان شماست و دكوراسيون شما را خاص مي‌كند.
حتما شنيده‌ايد كه مي‌گويند زيبايي در سادگيست. اين موضوع در دكوراسيون هم كاربرد دارد. براي سبك مدرن بهتر است وسايل را ساده‌تر بچينيد و از وسايل پر زرق و برق دوري كنيد. در واقع در فضاي مورد نظر وسايلي را بچينيد كه ضرورتي براي وجود آن است و در مقابل وسايل اضافي را حذف كنيد.
براي انتخاب مبلمان بايد فضاي كلي را از لحاظ متراژ در نظر بگيريد. مبلمان نبايد تمامي فضا را پر كند. درست است كه مي‌گوييم وسايل اضافي را حذف كنيد و فضا را خلوت كنيد، اما نبايد اين جاي خالي را با مبلمان پر كرد. فضاي تنفس براي محيط بگذاريد. همچنين مبلمان را طوري انتخاب كنيد كه نحوه جابجايي آن براي شما راحت باشد. همان طور كه گفتيم سبك مدرن، روز به روز در حال تغيير است. شايد لازم باشد شما هم تغييري در چيدمان ايجاد كنيد.

به چه ويژگي‌هايي دقت كنيم؟

براي انتخاب مبلمان اداري مدرن بايد دكوراسيون كلي فضاي اتاق و شركت را در نظر بگيريد. ايجاد تضاد گاهي در دكوراسيون باعث ايجاد جذابيت مي‌شود. اما به طور مثال اگر وسايل محل كار شما قديمي و حتي كهنه شده باشند و شما هزينه زيادي براي خريداري مبلمان اداري مدرن كنيد، اين تضاد چندان جذاب نيست و نتيجه معكوس دارد.
يادتان باشد مبلمان يكي از مهم‌ترين وسايل در دكوراسيون شماست. هر انتخابي كه داشته باشيد تاثير آن در محيط كار، روحيه كارمندان و حتي بهبود روند كاري ديده مي‌شود. جذابيت ظاهري در كنار راحتي بايد در نظر گرفته شود. توجه به هر كدام و غافل شدن از ويژگي‌هاي ديگر انتخاب مناسبي به شما ارائه نمي‌دهد.
در هر صورت اگر انتخاب مبلمان اداري براي شما كار سختي شده است نگران نباشيد؛ كارشناسان گروه مكعب تجربه زيادي در اين امر دارند. شما تنها نياز خود را به آنان بگوييد تا قدم اول براي يك مشورت عالي برداشته شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.