پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

۵ نكته براي طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري

دكوراسيون اداري، پارتيشن اداري، منزل، آشپزخانه و ...

۵ نكته براي طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري

۱۸ بازديد

موضوع عجيبي نيست اگر شنيده باشيد محيطي كه در آن زندگي مي‌كنيد، مي‌تواند نقش مهمي در روحيه و احساس شما ايفا كند. اما آيا مي‌دانستيد كه شرايط محيطي مي‌تواند بر كارايي شما هم تاثير مثبت بگذارد؟ در اين مقاله وب‌سايت مكعب گروپ به بررسي 5 ايده براي طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري كه موجب افزايش كارايي مي‌شود، مي‌پردازيم.

دكوراسيون اداري

تعدادي از ترفندهاي طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري ساده و اقتصادي است؛ و شما مي‌توانيد در دفتر خود با هدف افزايش انرژي، الهام گرفتن و انگيزه گرفتن در طول روز، از آنها استفاده كنيد.

زيبايي بسياري از اين نكات در اين است كه آنها را مي‌توان تقريبا در هر دفتر بزرگ يا كوچك، دفتر خانگي و… استفاده كرد. بنابراين بدون توجه به شرايط داخلي كه با آن كار مي‌كنيد، يك، دو يا همه پنج ايده از اين ايده‌ها را براي ايجاد فضاي كاري شادتر، سالم‌تر و كارآمدتر، امتحان كنيد.

حداكثر افزايش نور پردازي

بهينه‌سازي روشنايي محيط كاري، يكي از ساده‌ترين راه ها براي افزايش انرژي و كاهش فشار بر چشم ها (كه از تلاش براي خواندن با نور كم ايجاد مي شود) است. نور طبيعي در اين زمينه بيشترين اثر را دارد و پيشنهاد مي كنيم با استفاده از پنجره هاي بزرگ و شيشه هاي روشن به جاي مات يا پرده هاي زخيم، حداكثر استفاده را از آن در طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري ببريد. اما حتي اگر كنترل شما بر نور طبيعي محدود باشد؛ انتخاب لامپ هاي با رنگ روشن، باعث تغيير زيادي در افزايش روزانه انرژي شما خواهد شد.

آشكار كردن طراحي مينيمال

زيبايي شناسي مينيماليستي بيشتر از آن است كه فقط فضاي شما را شيك و زيبا كند. اين روش در طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري انجام كارها را آسان تر مي كند. از به هم ريختگي اطراف شما مي كاهد و در نتيجه فضاي شما را بدون دردسر مرتب و سالم نگه مي دارد و در نتيجه انرژي بيشتري را به شما منتقل مي كند.

رنگ هاي الهام بخش

رنگ ها پتانسيل بالايي در افزايش يا كاهش كارايي دارند. بنابراين بايد در استفاده از آن در طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري دقت كافي داشته باشيد. با توجه به علم رنگ شناسي، رنگ هاي طيف آبي، ذهن را تحريك مي كنند؛ رنگ زرد الهام بخش خلاقيت است و سبز باعث احساس آرامش مي شود. البته اين تاثيرات مي تواند از فرد به فرد متفاوت باشد. پس اگر دفتر كار خصوصي خود را طراحي مي كنيد؛ رنگ ها را بر اساس احساس شخصي خود انتخاب كنيد.

عطرهاي تسكين دهنده

كليدي براي شاداب ماندن در همه روزهاي زندگي روزمره اين است كه مطمئن شويد هيچ كدام از حواس ششگانه خود را ناديده نگيريد؛ و اين بدان معني است كه ذهن خود را به عطرهايي كه از طريق فضاي شما مي آيند احاطه كنيد. طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري را در اين زمينه نيز در نظر بگيريد. عصر نعناع به طور معمول براي انرژي دادن و تازه كردن، استفاده مي شود؛ در حالي كه عطر مركبات مي تواند انرژي را افزايش و استرس را كاهش دهد. و اگر هنوز فكر مي كنيد كافي نيست يك شمع معطر بخوريد، پخش كننده هاي ضروري روغني يك راه عالي و فوق العاده ايمن براي اطمينان از اين است كه به خوبي از عطر استفاده مي كنيد.

سبزي پر جنب و جوش

به عنوان انسان، ما موجوداتي هستيم كه مي تواند به طور جدي در مواقعي از زندگي آزرده خاطر باشد. اما خوشبختانه، اين مشكل براي مبارزه، راهكار ساده اي دارد. اضافه كردن گياهان سبز به فضاي كاري شما، علاوه بر پاك كردن هواي محيط، موجب احساسات خوب خواهد شد و از طرفي فرصت هاي بيشتري را براي سفارشي كردن فضاي داخلي با گلدان هاي تزئيني و طبيعي ارائه مي‌دهد.

اميدواريم از اين مقاله وب‌سايت مكعب گروپ براي طراحي خلاقانه دكوراسيون اداري استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.